مير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از بازي با گهر دورود گفت:‌ بازي با گهر هم جزو ديدارهاي سخت‌مان است و بعد از بازي پرفشار با الهلال و آن هياهو مي‌تواند اهميت داشته باشد.

او ادامه داد: من چيزي براي از دست دادن ندارم و با آرامش کار مي‌کنم ولي براي صدرنشيني و روحيه گرفتن نياز به سه امتياز داريم.

به گزارش سايت ايران 41 به نقل ازايسنا، قلعه‌نويي گفت: آرش برهاني به دليل محروميت و جي‌لويد ساموئل به دليل آسيب‌ديدگي به اين بازي نمي‌رسند.

وي در پاسخ به پرسشي مبني بر اين که آيا ممکن است، تيمش بازي گهر را هم مثل بازي الهلال ساده بگيرد، توضيح داد: بازيکنانم مقابل الهلال هم غرور نداشتند. گلي که خورديم نهايت بدشانسي بود. جواد روي دفع توپ اشتباه کرد. او مي‌توانست حتي روي آن توپ بازي‌سازي کند اما به هر حال باخت هم جزئي از فوتبال است. ما گهر را جدي مي‌گيريم.

قلعه‌نويي در بخش ديگري از اين نشست خبري گفت: آيا از نظر شما منطقي است که در بازي با الهلال آن حرکت‌ها شود و ترقه بياندازند؟ آيا آنها استقلالي بودند؟ آيا هماهنگي در کار نبوده است؟ من در بازي سپاهان به فرهاد مجيدي گفتم، پنالتي بزن اما گفت، کمرش درد مي‌کند و به عربستان هم نمي‌آيد. آيا او مي‌توانست با يک جلسه تمرين در ليست 18 نفره باشد؟ يک سري هماهنگي‌ها در فيس‌بوک انجام شده بود که از آنها خبر دارم. يک سري هم تلفني بوده است. مجيدي چند دقيقه در سال جديد براي من بازي کرده است؟ آيا زحمات بقيه بازيکنان بايد ناديده گرفته شود؟ اين معرفت است؟

وي ادامه داد: بارسلونا دو بازي پياپي به رئال باخت اما در بازي بعدي‌اش دوباره 80 هزار نفر به ورزشگاه آمدند. حتي رئال در حال حذف شدن برابر تيم ترکيه بود اما تشويقش مي‌کردند. چطور در دقيقه 40 از سپاهان گل مي‌خوريم اما اين حرکت‌ها مي‌شود؟ در بازي‌مان با نفت 4 هزار تماشاگر مي‌آيد اما طرفداران پرسپوليس در بازي پيکان که تاثيري هم نداشت، بالاي 10 هزار نفر بودند. آيا اين معرفت و طرفداري است يا برنامه‌ريزي شده است؟ آيا فرهنگ طرفداري مثل سابق است؟ مگر مجيدي چقدر به تيم کمک کرده است؟ البته او هم براي کمک به تيم آمده اما آقايان مجيدي را وسيله قرار دادند تا به تيم ضربه بزنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: